Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom kan je ( en al moet je heel nodig ) niet plassen ( als man ) op het moment dat je weet dat iemand kijkt die nabij is?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
562

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat geldt niet alleen voor mannen, maar ook voor vrouwen.

Het komt denk ik vanuit het oerinstinct van de mens. Als je plast en er dreigt gevaar, dan ben je niet in staat snel weg te komen. Dus als iemand kijkt, dan ben je op je hoede.

Daarnaast speelt ook mee, dat het iets prive is. Je kunt je niet goed ontspannen wanneer iemand kijkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

nooit last van.

Toegevoegd na 7 minuten:
d'r staan toch ook veel mannen langs de snelweg te pizzen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar heb ik geen last van hoor ik plas overal hahhah, als ik moet moet ik waar ook en bij wie , Het moet eruit !!! Maar bij sommige is het psychisch denk ik ,er is iemand te dicht bij een intiem moment.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat leerden ze je wel...vroeger toen er nog dienstplicht was.
Misschien krig je dat met de opvoeding mee. Deur dicht als je op de WC bent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk omdat je het iets intiem en persoonlijk vind...je schaamt..of eigenlijk nog wel kan ophouden..
Misschien kies je onbewust liever voor een prettiger situatie dan die nu op je pad komt...dus stel je het uit..
Zeg maar onbewust er controle over hebben...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is een vorm van "valse schaamte", zoals dat heet.Je schaamt je ergens diep in je voor iets waar je niets aan kunt doen. En ja, de één heeft er nu eenmaal meer last van dan de ander.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Ja het komt door een soort schaamte, Dan denkt hij dat die verkeerd bezig is.
Maar dat is niet zo, je hebt het gewoon om ergens te plassen. Anders plas je je in je broek. En dat is niet leuk.
Ik geen probleem daarmee...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zijn je eigen belemmeringen. Sommige mensen hebben daar helemaal geen last van. In sommige landen is het ook volledig onbekend. In Nederland vindt je het niet erg als iemand naar jouw duim kijkt, maar wel als iemand naar jouw penis zou kunnen kijken.
Dat is meestal omdat veel mannen denken dat het gras bij de buren groener is :-))))
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding