Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe denkt nederland over boeren?

NO FARMERS NO FOOD

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Militante boerendochter? Zullen we een clubje oprichten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahaha, ik ben ook oficieel van boeren afkomst.
Op een boerderij leven is leuk, ik had er eigenlijk niet weg gewild, maar ja, mijn ouders stopte ermee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Soms lucht het best wel op :)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een beroep dat altijd ondergewaardeerd is geweest.
Een programma als boer zoekt vrouw is een hele andere afspiegeling van het boeren bestaan.
De moderne boer is een ondernemer ,die door alle regeltjes en wetten in Nederland geen kant meer op kan.
Als je alle uren telt die een boer werkt dan heeft hij het zout in de pap nog niet.
Maar het is liefde voor het bedrijf en zijn beroep dat hij uitoefend.
Ik denk heel positief over boeren,ben ermee opgegroeid,en heb vele vrienden die boerderijen hadden,maar veel die ermee gestopt zijn omdat als je niet heel groot bent er niet mee kunt overleven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Eerlijk, en persoonlijk antwoord:

Blij dat ze er zijn, anders moet ik het doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als een zeer 'geplaagde' en 'onderschatte' beroepsgroep in Nederland.......!

Toegevoegd na 1 uur:
en even voor de duidelijkheid: Ik ben geen boer of agrariër.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben blij dat ze er zijn, we moeten eten.

Maar ze kunnen wel enorm zeuren en zijn weinig bereid om te veranderen waardoor ze vooruitgang in de weg staan.

Toegevoegd na 24 minuten:
Oh sorry!
Enkel positieve meningen gewenst.
Mijn fout!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ah, ik zie dat alleen positieve reacties gewenst zijn?