Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (5)

Ja aan de auto zelf. Het staat helaas nergens geregistreerd. Tijdens een anwb keuring of eigen grondige inspectie kun je zien als een auto is opgelapt. Spuitwerk is nooit zo strak als dat het vanaf de fabriek komt.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
missciehn via de RDW

Toegevoegd na 46 seconden:
De RDW registreert APK-data en andere gegevens van voertuigen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor zover ik weet staat ‘total loss’ (engels voor ‘volledig verlies’) voor ‘reddeloos’. Alleen nog bruikbaar als schroot. Dus – tenzij de term tegenwoordig veel ruimer wordt gebruikt – is een nog rijdende auto nooit total loss geweest.
Schade is wat anders, en dat lijkt me (deels, tenminste) te achterhalen via de verzekeringsmaatschappij van de de vorige eigenaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zet me wel aan het denken, indien een auto inderdaad total loss is geweest en hij opnieuw de weg op gaat krijgt hij een nieuw kenteken. Dus dat is een sterk punt!
ja: bv een schadebedrijf koopt 2 dezelfde auto`s de ene is total loss aan de voorkant en de ander is total loss aan de achterkant dan worden de twee outo`s doormidden gezaagd en dan de goeie helften aan elkaar gelast en als dat door een vakman is gedaan dan hoef je niet bang te zijn dat die auto slechter is dan een auto zonder schade . En dan na de keuring kan men dat op het kenteken weer terug vinden dat die auto total loss is geweest maar vraag mij niet waaraan je dat kan zien op het kenteken .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat kan, via www.checkautoschade.nl

Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding