Nee dat klopt... Als er gezelligheid is, is er geen tijdsbesef...

Tijd is een rekbaar begrip... Zo beweer ik dat als twee auto´s voor een stoplicht staan te wachten zal de fiat 500 eerder in beleving kunnen doorrijden dan de Ferrari ernaast, alleen al doordat de fiatrijder in een tragere tijdsbeleving zit...

Dus gezelligheid kent geen tijd, inderdaad...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

"´Kent´ gezelligheid geen tijd?"

Naar mijn mening kent ALLES een tijd,
dus ook (de tijdelijke) gezelligheid.

Pas als er NIETS zou zijn,
dán zal niemand, noch IETS,
geen tijd meer kennen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja!
Van tijd tot tijd.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als het gezellig is vergeet men vaak de tijd

Toegevoegd na 32 seconden:
dus ja gezelligheid kent geen tijd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gezelligheid kent geen tijd dat klopt, soms is het zo gezellig met borrels en hapjes , gezellig kletsen en lol hebben met elkaar ,dan ineens kijk je op de klok en dan is het 4.00u ,ik schrik er altijd van. Dan heb je dus uren geen weet van tijd. Maar gezellig dat het is ....;)