Kun je een soortgelijk leven leiden als in McLeod's Daughters?

Hoi,
Ik vroeg me af of je een soortgelijk leven kan leiden als in de film McLeod's Daughters en Heartland? Bijvoorbeeld op een ranch in de VS, Canada of Australië ofzo.

Alvast bedankt,

Toegevoegd na 14 minuten:
Even als toevoeging:
Met een soortgelijk leven bedoel ik niet de avonturen die ze beleven maar meer de manier van leven, het houden van dieren en de soort wedstrijden die ze er houden.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarom zou dat niet kunnen, zo leven ze daar nog steeds inderdaad!

Het beste antwoord

Dat zou natuurlijk mooi zijn, het is zo interessant en avontuurlijk en ook een prachtige wereld/natuur om in te leven, maarrrrrr het is fantasie, gebaseerd op werkelijkheid.
De waarheid is altijd anders. Wat in een televisie-aflevering van 50 minuten allemaal gebeurt, dat zouden de gebeurtenissen van een hele wijk in een stad of van een hele familie hier in Nederland kunnen zijn.
Ook moet je de gevaren niet onderkennen.

Het antwoord is dat er wel ranches zijn, zeker zowel in de VS als in Australië, maar het is altijd anders, het leven is er veel harder, niet romantisch en of je daar tegen kunt? dat is altijd de vraag.
Zoals je op tv ziet is het niet!

Toegevoegd na 3 uur:
Ja, de manier van leven is gebaseerd op de waarheid, maar waar wordt nog zó geleefd? Het houden van dieren wordt (nog) niet overal door machines ingenomen, maar steeds meer wordt gekeken naar de minst dure manier van leven/werken en hoe dat op te lossen.
Op het platteland in de Verenigde Staten wordt armoe geleden, al jaren gaan boeren failliet... en wordt er land onteigend!
Je zou je licht eens kunnen opsteken bij boeren die naar de U.S.A. of Canada zijn geëmigreerd. [Bijvoorbeeld Evert van Benthem, schaatser, winnaar van de Elfstedentocht, is jaren geleden met zijn gezin naar Canada geëmigreerd.]
Naar Australië zijn in de vorige eeuw (jaren 50) ook veel Nederlanders geëmigreerd, maar niet als boer, dus dat wordt lastiger om te achterhalen, aangezien ze in alle lagen van de bevolking zijn geïntegreerd. [Een paar jaar geleden zag ik een programma over gepensioneerde Australiërs, van Nederlandse origine, die allemaal in een bejaardenhuis zaten met Nederlands sprekend personeel.]

De wedstrijden, daar heb ik geen idee van, dat weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt, ik heb de beschrijven nog even iets aangepast zodat het wat duidelijker is. :)