Mag iemand anders namens jou jouw abonnement verlengen?

Ik wil het abonnement van mijn moeder verlengen in de T-shop, maar zij kan daar zelf niet bij zijn. Kan dit? of moet ze echt zelf naar de winkel gaan?
(nee, online kunnen we het niet verlengen, want voor dit abonnement moet je echt naar de winkel zelf gaan).

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat zal wel geen enkel probleem zijn, desnoods doet u een briefje mee wat door uw moeder zelf geschreven is met de vraag haar abonnement te verlengen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
HeerVoldemort
10 jaar geleden
+
En voor de zekerheid:
Neem een kopie van haar legitimatie mee, en neem zelf je legitimatie mee, met het briefje en haar handtekening, komt het wel goed.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt zomaar met een zelfgeschreven briefje het telefoonabonnement van iemand waar je een hekel aan hebt verlengen? Daar geloof ik niets van. Zo'n abonnement kan wel 2 jaar duren a 37 euro per maand en jij denkt dat dat met een briefje kan?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Pelle, u bent weeral nogal kritisch, ik heb wel degelijk geschreven
"een briefje mee wat door uw moeder zelf geschreven is met de vraag haar abonnement te verlengen."
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik kan prima lezen maar hoe weet de verkoper nu dat dat briefje van de moeder van de vraagsteller is? Even serieus: als jij ruzie met iemand hebt schrijf jij een briefje uit naam van die persoon en je zorgt dat die persoon voor nog eens 2 jaar aan een abo vast zit? Geloof je het zelf?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat zou bij mij niet opkomen, maar ja er lopen rare individuen rond.
Trouwens die verkoper zal zelf wel de nodige controle uitvoeren denk veronderstel ik.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Daarom had ik het al over die kopieën, dan kan het soms nog wel eens.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja Heer, dat zei jij maar daarom is het antwoord wat Roger gaf toch helemaal fout.
Zij zal een machtiging moeten schrijven dat je het namens haar doet. Meestal hebben winkels daar machtingsformulieren voor en je hebt misschien ook een kopie van een ID-bewijs van je moeder nodig. Neem even contact met ze op voor je daar staat en ze je weer naat huis sturen.