Het grootste deel van de dag niet, zie onder.

"Een belangrijk deel van het programma van de Troonswisseling vindt dit jaar plaats op het water. Ter voorbereiding op de Koningsvaart die 's avonds voor het nieuwe koninklijk paar georganiseerd wordt, is vaarverkeer op het IJ gestremd vanaf 08.00 voor de pleziervaart en vanaf 13.00 uur voor de beroepsvaart. Het IJ wordt na afloop van het officiële programma weer vrijgegeven. Naar verwachting is het IJ voor alle verkeer weer uiterlijk om 01.00 uur vrijgegeven. Door de afsluiting van het IJ is het niet mogelijk om vanaf de grachten via het IJ rond te varen."
Computoon
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou noem dat maar de hele dag niet (van 8 uur 's ochtends tot en met 1 uur 's nachts de volgende dag) ;-)