Welk bedrijf zorgt ervoor dat de sigarettenautomaten gevuld blijven?

Ik ben opzoek naar een groot betrouwbaar bedrijf die de sigarettenautomaten in Nederland in de Horeca gelegenheden plaatst en onderhoudt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

De eigenaars van de automaten bijvoorbeeld: Horecagroothandel Van Hoof - Swinkels plaatst en vult de sigarettenautomaten . Als horecaondernemer loopt u geen risico, ook niet bij diefstal of inbraak! Tevens ontvangt u van ons een provisie omdat wij de sigarettenautomaat mogen plaatsen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maas international is de grootse levert praktisch aan alle horeca bedrijven
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zie net dat het lekkerland heet tegenwoordig in Nederland
Heeft Maas een paar jaar geleden over genomen