Tot welke temperatuur word een das meestal nog gedragen?

onder of boven 10 graden bijvoorbeeld?

Toegevoegd na 2 minuten:
graag zo snel mogelijk antwoord

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (3)

Altijd en bij elke tempratuur, je ziet zo vaak midden in de zomer nog iemand met een wat dunner sjaaltje of das lopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de temperatuur is goed genoeg voor een stropdsas.
leg deze ten genoege aan en geniet ervan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het dragen van een stropdas heeft niets te maken met de temperatuur, maar alles met de situatie waar je je in bevindt. Hartje zomer ga je niet naar de Koningin zonder stropdas, al dacht Prins Claus daar anders over.
Maar als je gaat solliciteren voor een baan als autoverkoper bijvoorbeeld, ga je niet sjofel gekleed, maar passend bij de nieuwe baan die je ambieert. Dat is de leidraad.