bestaat er een wereld wijde organisatie ook actief in Nederland voor goede doelen zonder betaalde krachten?

het valt mij op dat er veel geld blijft hangen aan de strijkstok van administratoren en bestuur leden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hele goede mensen moeten betaald worden voor hun verantwoordelijke werk, zeker als het om een wereldwijde organisatie gaat met miljoenen. Die mensen steken er veel uur in en ze moeten ook leven, eten en een dak onder hun hoofd. Je kunt geen uitkering ontvangen en alleen vrijwilligerswerk willen doen en dan onderhand een soort miljoenenfirma leiden.
ronron1212
11 jaar geleden
Helemaal met je eens Pelle. De organisatie heeft goede mensen nodig om zich te kunnen verantwoorden en om goed in de publiciteit te komen om juist gelden te kunnen krijgen.

Antwoorden (1)

Nee, je hebt altijd betaalde krachten, al is het maar om een duidelijk gezicht bij de organisatie te krijgen.
En je kunt niet alles vanaf de keukentafel regelen.
Maar ik heb een tijd vrijwilligerswerk gedaan bij Stichting Heifer, en daar viel het, voor zover ik kon zien, wel mee met de strijkstok
anneliez