Iemand poept in ons appartementencomplex...wat doe ik?

In de gedeelde ruimtes trappenhuis en fietskelder liggen er af en toe uitwerpselen die niet van een hond/kat zijn. Ik betwijfel of er koeien lopen...

Wat doe ik hier tegen?
Ik heb geen idee, na vorige keer heb ik een vriendelijk briefje opgehangen met het verzoek aan de grote poeper om dit op de wc te doen, waarna het een paar maanden weg bleef, nu toch weer gebeurd.
Het is werkelijk te ranzig voor woorden, maar wat doe je? Een camera ophangen is voor mij alleen niet een optie, dat zou al besproken moeten worden met de eigenaar van het complex en dat is nogal wat om alleen te gaan regelen.

Ik woon hier nog niet zo lang en ken niet veel mensen, daarbij is het ook een nogal genant onderwerp om het over te gaan hebben als je de buurvrouw met de boodschappen op de gang tegen komt.

Bedreiging op een briefje is wat ik graag zou willen doen maar ik denk dat dat ten eerste verboden is en ten tweede een effect heeft wat omgekeerd is aan wat ik wil.

Aangifte doen bij de politie? "Er poept iemand in onze flat?"...Is dat iets?

Elke, herhaal, élke andere suggestie is welkom. Heel erg.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je zegt het eigenlijk zelf al. Je hoeft niet eens met de eigenaar van het complex te bespreken een camera op te hangen, maar je kan het hem sowieso al melden. Hij zal er waarschijnlijk wel wat aan doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Flauw die min, het idee is goed, maar je mag niet zonder toestemming iets ophangen, buiten de ruimte die je huurt, ik denk dat daarom de min is, een compensatie plus dus.
Hang in overleg met de huiseigenaar, nep camera's op, deze zijn er al onder een tientje, onder andere bij www.videofrank.nl › Bewakingscamera Dat schrikt vast wel af.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou het in ieder geval melden bij de eigenaar of instantie waar jij de woning huurt.
Ten tweede een briefje ophangen / door de bus doen bij alle buren of ze alstublieft de deur willen sluiten als ze het huis verlaten.
Ten derde zou ik het bij de politie melden.