Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik een klacht heb over een meubel winkel en ik krijg bij de winkel geen gehoor. Bij welke instantie moet ik dan zijn?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik denk dat je dan bij de Geschillen Commissie moet zijn:

http://www.degeschillencommissie.nl/

Toegevoegd na 1 minuut:
Iedereen is met de regelmaat van de klok consument: bij het kopen van producten, bijvoorbeeld een nieuw bankstel of een computer, en bij het afnemen van diensten zoals een vakantiereis of de reparatie van uw auto.

Meestal gaat alles goed. Een enkele keer niet: het product deugt niet of de reparatie pakt duurder uit dan was afgesproken. Hoewel u denkt het gelijk aan uw kant te hebben, komt u er samen met de ondernemer niet uit. Wat dan? Naar de rechter stappen kost meestal veel geld en tijd. Niets doen en hopen dat het een volgende keer beter gaat, is ook geen oplossing.

Voor dit soort problemen is De Geschillencommissie in het leven geroepen.

Het doel van De Geschillencommissie is om geschillen tussen consumenten en ondernemers op een goedkope, snelle en eenvoudige manier uit de wereld te helpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naar de geschillencommissie als de winkel daarbij aangesloten is of naar de rechter als hij nergens bij aangelsoten is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het ligt eraan wat je klacht is,als het echt de spuigaten uitloopt zou je de nationale ombudsman kunnen inschakelen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding