Kan je op een uiterlijke datum een boete nog betalen?

Als je een boete hebt die uiterlijk bijgeschreven moet zijn op bijvoorbeeld 22 februari mag je dan het ook nog betalen op die dag dus 22 februari ( gaat over een boete )

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.2K

Antwoorden (3)

Het moet die dag op hun rekening staan. Dit zou kunnen als je het per direct overmaakt en de bank het meteen verwerkt en voor 12 uur s,nachts op de rekening staat. Dat ligt aan de bank hoeveel tijd erover heen gaat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedoelt u via internet bankieren? En wat als ik alsnog via de accept giro doe, dat ik moet inleveren bij de bank?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Acceptgiro dat lukt niet meer je zal het dan via internetbankieren meten doen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke bedankt!
Dat lukt alleen als het een betaling is tussen dezelfde banken. Anders gaat er minimaal 1 dag overheen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, maar je zal dan wel een spoed overboeking moeten doen!
Dat is geloof ik 4€ dan staat het er binnen 1,5 uur op! Niet in het weekend alleen doordeweeks, en voor 16:15uur

Link is Voorbeeld van abn