Wat doen ze met mensen die in het ziekenhuis komen en kleren nodig hebben, maar geen familie of vrienden hebben.

Ik zie altijd bij andere mensen die door bijv. een ongeluk in het ziekenhuis komen, dat familie kleren moet brengen.
Maar wat gebeurt er als er iemand in gek ziekenhuis komt, die erg alleen is en geen familie of vrienden e.d. heeft om spullen te komen brengen.
Hebben ze dan in het ziekenhuis reservekleding?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

in ziekenhuizen worden veel spullen vergeten mee te nemen door patiënten die ontslagen worden/naar huis mogen.
deze spullen worden vaak echt vergeten/niet opgehaald en worden door het ziekenhuis gewassen en bewaard voor het geval er iemand komt die geen eigen spullen heeft.

antwoord: ja, uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het ziekenhuis naast de al genoemde ziekenhuispyjama ook reserve kleding heeft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Die hebben vaak wel ergens iemand die iets kan komen brengen (een buurvrouw of kennis) en anders hebben ze altijd wel ziekenhuispyjama's, van die jasjes) en reservekleding of je kunt wat ondergoed kopen in het ziekenhuis.