Doordat er meer concurrentie is ontstaan tussen energiebedrijven, spannen zij zich steeds meer in om u als nieuwe klant te werven of als bestaande klant te behouden. De energietarieven, maar ook kwaliteit en service zijn onderdelen waarop leveranciers van energie zich op de energiemarkt onderscheiden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kunt het best bekijken naar je eigen situatie op de volgden website;
http://www.energieleveranciers.nl

Toegevoegd na 3 minuten:
Energieleveranciers.nl biedt onafhankelijke informatie over de vrije energiemarkt in Nederland. Vergelijk de energieprijzen van alle Nederlandse energiebedrijven.

Kies op basis van prijs, looptijd contract, groen/grijze energie, vaste of variabele energieprijzen. Lees ook de klantenbeoordelingen en ervaringen en maak de keuze die het beste bij u past.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Via de vereniging Eigen Huis kopen wij nu bij Eon collectief in. Zij zijn met hun aanbod het goe
koopste voor ons.
Bij Tros Radar lieten
ze zien dat vergelijkingsites appels met peren vergelijken. Pas dus goed op, en doe het nodige huiswerk. Helaas, het is een ondoorzichtige markt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eneco.
Ik betaal €132.- pm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat scheelt nogal ja, ik betaal nu 197 euro per maand. Bedankt +1
energie direct voor mij... Via https://www.prizewize.nl/energie/vergelijk_energie/ energie vergeleken.
Scheelde mij echt om precies te zijn 245 euro per jaar.. hiervoor had ik Nuon!

Toegevoegd na 42 seconden:
energie direct voor mij… Via https://www.prizewize.nl/energie/vergelijk_energie/ energie vergeleken.
Scheelde mij echt om precies te zijn 245 euro per jaar.. hiervoor had ik Nuon! energie vergelijken gewoon doen!