hoe kun je zelf het best een argumentenkaart maken?

Ik wil graag een argumentenkaart maken, zoals op de link hieronder, maar hoe kun je dat het beste doen? Is daar een programma voor of iets dergelijks?
http://argumentenfabriek.nl/de-argumentenkaart

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.5K

Antwoorden (1)

Neem die kaart in de link als voorbeeld.
Dan neem je een groot papier waarop je het doel schrijft.
Daaronder alles wat je nodig hebt om dat doel te bereiken. En dan per onderdeeltje schrijf je op wat de voor en tegens zijn.
bv je wilt een kinderspelmiddag organiseren, daar heb je mensen voor nodig
zoek je bv vrijwilligers kan je bij voor schrijven dat dat goedkoop is, bij tegen, dat ze niet ervaren zijn. heb je alles beschreven dan kun je alles op de goede volgorde zetten in lijstjes en kijken wat het zwaarst weegt
anneliez