Moet uit huis wegens situatie thuis, werkloos studie start in september, waar kan ik heen voor tijdelijk opvang of steun bij huren? (Eindhoven)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat is je leeftijd?

Antwoorden (1)

Nu naar maatschappelijk werk, misschien kunnen die je de weg wijzen en kun je ergens terecht.

Vraag de gemeente welke stappen je moet zetten.

Ga naar het leger des Heils en vraag hulp.

Vrienden, kennissen, familie.

Ben je onder de 18, dan ga je naar bureau jeugdzorg.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt Martine. Ik hoop voor nu een tijdelijke opvang te kunnen vinden zodat ik bij de uitzendbureaus langs kan om een baan te vinden. Ik plan dan om een lening aan te schaffen en tot september te sparen om die weer terug te betalen en gereed zijn voor mijn studie in die tijd. Ik hoop dat je hier nog wat feedback op hebt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor morgen is het plan al gemaakt in de ochtend een afspraak te maken bij een maatschappelijk werker via de huisarts assistente. Nummer van de gemeente en het leger des heils heb ik alvast in mijn telefoon staan voor wanneer ik eruit moet morgen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed zo Ray, goed bezig. Ik denk dat je de juiste stappen hebt gezet.
Een lening zou ik niet, of zeer minimaal doen. Als je in de schuldsanering komt krijg je heel weinig, meer dan dat zou ik niet lenen. Bespreek het financiele plaatje ook zsm met maatschappelijk werk. Die weet wel hoe je dat t best kunt regelen, anders heb je strax een baan, zit je weer met een schuld + restbedrag. Succes!