Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Bij een schoenmaker die ook bordjes maakt....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die zijn m.i. erg beperkt. e leveren standaard kleine bordjes waar je de familienaam op kwijt kunt. Voor maatwerk kan je beter even online zoeken op graveren.

Andere antwoorden (6)

Die kan je in principe zelf laten maken bij een bedrijf dat o.a. naambordjes graveert. Mijn oom deed dit vroeger ook en ik heb 5 jaar naar een bordje op de WC moeten kijken (in mijn oudelijk huis) met de medeling dat ik ook de WC moest doortrekken. Op verzoek van mijn vader.

Dus iemand die een naambord kan graveren kan elke tekst erin zetten.

Overigens vind ik het een begrijpelijke tekst, maar geen aardige. Ik mag aannemen dat het probleem bij de ouders weggelegd moet worden en niet bij de kinderen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hieronder een zoeklink, anders wordt het onbedoelde reclame. Mijn oom doet dit trouwens niet ;o)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij kun je zo'n bordje bij iedere hakkenbar laten maken of bestellen, je kunt ook een gewoon naambordje met de naam 'Marc Dutroux' laten maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt ze bestellen, zie onderstaand link.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Bij de firma Verver Best. Hier bestellen wij altijd onze gegraveerde plaatjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt me ook niet zo moeilijk om zo'n bordje zelf te maken.Witte plakletters erop;klaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goedkope oplossing! Plakletters kan je bij de boekwinkel kopen.
Goed idee. Jammer dat de kinderhamdel tegenwoodig niet zoveel meer opbrengt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Jelle:
Ik geef alleen maar de implicite reden waarom wij onze lastige buurkinderen tot gekookte wordt verwerken.
Een schijfe worst buurman, sambal bij?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding