Hoe worden de elastiekjes/tape om de scharen van een kreeft gedaan?

Bij de groothandel of bij de visboer zie je wel eens kreeften met elastiekjes of tape om hun scharen, maar ik vraag me af hoe ze dat eromheen doen...1 persoon kan het niet doen, want als hij met de ene schaar bezig is, word hij met de andere geknepen.....hoe doen ze dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.2K

Het beste antwoord

Er zijn tangen voor die het elastiekje openhouden zodat dat met 1 hand om de schaar gedaan kan worden, terwijl de kreeft met de andere hand wordt vastgehouden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet ik eindelijk hoe het gaat, dank je wel voor je duidelijke antwoord.