Soms kan het hetzelfde werk zijn, maar bij sommige dingen heb je ook verschillen.

In sommige regio's zullen de jongens zich meer bezighouden met de vangst van vis en ander wild terwijl de meisjes zich meer zullen bezighouden met werk op plantages, koeien melken en handenarbeidknutsels om te verkopen aan toeristen. Soms heb je ook dat meisjes zichzelf prostitueren terwijl jongens zich meer bezighouden met overvallen c.q. beroven van mensen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ronron1212
11 jaar geleden
Je hebt het hierover een klein onderdeel maar ook jongens zitten in de prostitutie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb toch niet ontkent dat jongens in de prostitutie zitten? Er staat "meer" bij.
Over het algemeen zit daar weinig verschil in. Ze werken in mijnen in de land en tuinbouw als die er is op naaiatelier ze maken allemaal heel lange werkdagen vaak meer dan 14 uur. Worden zwaar onder betaald en doen veel te zwaar werk en zijn vaak veel te jong. Daarnaast zie je ook jongeren werken op vuilnisbelten om daar enige inkomsten te kunnen vergaren.
ronron1212