waarom moet er plots zo verdiend worden aan sneeuwijzers?

normaal gesproken kosten die dingen 6 euro. vraag en aanbod, weet ik wel, nu helemaal. maar toch...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank voor je reactie. ben benieuwd of er nog andere redenen zijn. vandaar dat ik hem nog even laat staan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Denk het niet. De mens wil nu eenmaal verdienen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
't Ziet er naar uit dat je jezelf het beste antwoord kunt geven :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedankt voor alle reacties, ga ik hem sluiten
lijkt me niet zinvol hem langer open te houden...

Antwoorden (2)

Wat is nu een betere tijd om echt je winst te maken.

In de zomer met strandtenten. Of met de elfstedentocht (als die er komt).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als die dingen nu €6 zouden zijn, vliegen die dingen de deur uit en moet de verkoper veel te veel klanten teleurstellen. Maken ze het produkt wat duurder dan zijn er minder klanten die het kunnen betalen of het er voor over hebben. dat gaat net zo lang door tot vraag en aanbod gelijk is. Dan is het zgn. break-evenpoint bereikt en heeft de verkoper maximale winst en minimale teleurgestelde klanten.