ik heb iets gekocht bij de h&m in den haag kan ik het dan ook ruilen bij de h&m in hoogeveen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
11.3K

Het beste antwoord

Dat kan, je moet er wel bij zeggen dat je het in Den Haag hebt gekocht, soms komt het voor dat die H&M in Den Haag iets anders verkopen dan de H&M in Hoogeveen, zo kunnen ze het terug sturen naar Den Haag .
Je moet wel het bonnetje EN de kaartjes die in het kledingstuk zitten meenemen. anders nemen ze het niet aan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je de kassabon meeneemt en alles is nog zoals afgeleverd, dan is dat geen probleem:
https://www.hm.com/nl/customer-service/returns