Hoe kan je toch via internet met andere mensen in contakt komen als je niet snel kunt typen en chatten dus geen optie is?

14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe lang heb je erover gedaan om deze vraag te typen?
Snelheid van typen is niet relevant om in contact te komen met iemand.
Als je zegt, wacht even, mijn typevinger haakt een beetje, is er geen probleem hoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan ook pb'tjes via gv sturen :-) ook leuk om zo contact met de gv'ers te krijgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
langzaam typen moet inderdaad geen reden zijn om niet te chatten. Door chatten leer je juist sneller typen. Je zou dus kunnen zeggen dat door het feit dat jij te weinig chat je nu afziet van chatten.

Het beste antwoord

www.camfrog.nl
ga online de nederlandse chatbox en zet je headset op. DAar kan je praten en cammen met ander mensen. Er zijn kamers voor europa, USA, azie enzoveert. Elke dag zeker 10000 mensen online. Veel plezier
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Via skype oid kan je ook via microfoon en boxen schrijven. Verder: Oefening baart kunst: Doen en je leert vanzelf sneller typen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan ga je toch hyven of Twitteren; daar word tenminste niet verwacht dat je snel kunt typen :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
via msn kun je ook gewoon praten met je webcam aan. een videogesprek is dat. verder kun je misschien via een site als Hyves contact maken. dan kun je mailen en berichtjes sturen, waar het niet op de snelheid van het typen aankomt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misschien is secondlife iets voor je

www.secondlife.com
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan ook een type cursus volgen en zorgen dat je sneller kunt typen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja en die cursus kan ook nog eens gewoon op de PC. Ik heb Mavis Beacon gedaan. Vond het nog leuk ook!
Ik type nu blind 10 vingerig.
Legio mogelijkheden. Maar je moet eerst weten wat je ermee wil. Wat is je doelstelling - hoe oud ben je. Ik weet wel een site waar je van alles kan, maar dan moet ik je leeftijd weten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
meld je aan bij een forum...is ook erg leuk...er zijn verscheidene forums,dus voor elk wat wils....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarom zou je niet kunnen chatten als je niet snel typt? Je hoeft echt geen olympisch record te halen hoor! Ik ben zelf iets van 3 jaar moderator geweest in een chatroom voor mensen met psychische problemen. Dan gebeurde het behoorlijk vaak dat iemand heel schuchter aangaf dat hij/zij niet snel kon typen. Dan antwoordde ik vaak "dat geeft toch niks, dan lees ik gewoon wat langzamer" en dan was het ijs meestal wel gebroken.

Het gaat er niet om hoe snel je chat, maar wat je te vertellen hebt!
14 jaar geleden
Hyves. Je kan er alle tijd voor nemen terug te krabbelen.