Hoe laat is Louis van Gaal geboren? Wat is zijn geboortetijd? Weet iemand dat?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom zou je dat in hemelsnaam willen weten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat vroeg ik me ook al af.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga je zijn horoscoop trekken, of numerologie op datum+tijd loslaten?

Antwoorden (2)

We nemen maar aan om 12 uur op 8 augustus 1951.
Vanuit de Zwarte Lichten Astrologie wel interessant dat de Diamant conjunt Priapus staat, een veelheid aan titels!
Hij heeft dan ook vele voetbalbekers gewonnen, wellicht staat deze conjunctie wel in V.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor de opmerking. Maar dat bedoel ik niet. Ook u weet dat voor de berekening van een serieuze horoscoop en bij een serieuze toepassing van astrologie exacte tijden nodig zijn en dat verzonnen tijden als 12.00 u alleen gebruikt worden om een "theorie" goed te praten.
Ik weet inmiddels dat hij op 8 augustus 1951 geboren is. De precieze tijd zou je hem misschien zelf kunne vragen via de site www.louisvangaal.nl