Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe oud moet een mobiel ongeveer zijn om iets waard te zijn?

Ik heb hier bijvoorbeeld twee telefoons liggen, 1 uit ongeveer 2004 of ouders en 1 uit 2008. Hoe oud moeten deze mobieltjes worden voordat ze een historische waarden krijgen? Of in ieder geval wat meer waard zijn dan nu?

Toegevoegd na 3 minuten:
ouder*

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
522
gvrox
11 jaar geleden
Dat is toch helemaal niet zo oud ? Maar ook mijn eerste GSM uit 1997 is niks waard hoor... allemaal massaproductie en dus niet zeldzaam.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

je zou een van de eerste moeten hebben, die er ook nog goed uitziet!
maar niet alleen oude mobiels zijn geld waard, ook hele dure/ ingewikkelde, die veel kunnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja, Nieuwe kunnen ook veel geld waard zijn....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
vraagsteller bedoelt: hoe oud/antiek moet een mobiel zijn om geld waard te zijn.
wat ik bedoelde: niet "antieke", maar de in kast liggende "reserve" mobiel, waar je dus een nieuwe voor gekocht hebt, de mobiel die je op kan sturen en waar je nog geld voor terug krijgt ook! :)

Andere antwoorden (2)

Jaartje of 30.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En jaar of 300. er zijn zoveel telefoons nog te vinden in rommel kastjes/markten/laatjes/dozen of wat dan ook. de markt is er nog gewoon van overspoeld. en dan is het alsnog wat de gek er voor geeft.....maar als het een bijzonder toestel is ( eerste versie van een later succesvolle reeds bijv. )
dan kan het best wel eens wat worden, kijk maar eens naar de Apple 1, geveild voor 295900 euro :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding