Dat zou best kunnen. Je gaat dan bij dezelfde werkgever aan de slag onder verschillende onderdelen. Maar of dit in de praktijk vaak voor komt dat weet ik niet.

Binnen elk bedrijf/ werkgever komt het wel voor dat mensen bij verschillende afdelingen werken. Meestal zijn ze "uitgeleend" aan een andere afdeling voor een gedeelte van de tijd.

Waarom zou dit trouwens niet mogen? Je mag ook bij meerdere werkgevers werken (al is dat niet je vraag).

Toegevoegd na 14 minuten:
Aangezien je nu aangeeft reservist te zijn, hierbij wat informatie over reservisten.

Reservisten zijn in het algemeen niet meer onafgebroken in dienst, hoewel er wel een werknemer/werkgever relatie is. Als je meer wilt doen bij Defensie kan je naar een arbeidsplaats solliciteren. Neem hiervoor contact op met personeelszaken.

Zie ook de link "werken bij Defensie".
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee inderdaad, ik werk als reservist bij de Landmacht en wil nog bij de luchtmacht vandaar
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet je wens sowieso wegleggen bij personeelszaken. Het is geen kwestie dat dit niet mag, maar of ze jou geschikt vinden en of er een arbeidsplaats is. Ik raad je aan een afspraak te maken met personeelszaken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja precies, bedankt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt

Andere antwoorden (1)

Ja, dat mag.

Tenminste als je twee parttime banen kunt vinden........
die je tegelijk kan doen.

Je kunt namelijk maar op een plaats tegelijk zijn en
dat is niet tegelijk in Afghanistan en Doorn......
om maar wat te noemen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee precies, dank u wel! ( Beste Antwoord )