Wat moet een glazenwasser kosten?

Geen idee wat gemiddeld wordt gevraagd. En belangrijker. Wanneer wordt ik bij de beus genomen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij ons is het in ieder geval € 6,50.
Rieneke1
11 jaar geleden
hier 4 euro voor 1 groot raam en 2 kleine, eenhoog.

Antwoorden (3)

De prijzen voor glazenwassers zijn zo verschillend dat het beter is om het na te vragen bij verschillende glazenwassers. Ook moet je dan aangeven of de ramen hoog of laag zijn. Hierin wil men ook verschil in maken.

Hopelijk ben je een beetje geholpen.
11 jaar geleden
Rieneke1
11 jaar geleden
je hebt vaak geen keus, ze hebben allemaal hun eigen wijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
klopt. geen keus. 1 glazenwasser.
Ik betaal 29 € voor; Voordeur+ grote raam beneden en grote en kleine raam boven inclusief kozijnen aan de voorkant. Achterkant ; schuurdeur , tuindeuren + grote raam en kleine raam boven. Ook kozijnen erbij !! Laat ik 1x in de 3 maanden doen. Voor 5 € doen ze ook binnenkant beneden. Voor info ; www.qs_europe.com
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je wordt nooit bij de beus genomen.
Ook niet bij de neus genomen.
Want je spreekt vantevoren een prijs af en als jij
die prijs redelijk vind dan is het dat ook.

Ik betaal 25 euro voor het hele huis voor en achter en dat zijn drie verdiepingen.

..............en het is weer hard nodig dat er weer eens
eentje langs komt. :-))
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wow, dat is niet "niet duur", dat is: goedkoop!