Als je jarig bent geweest, moet je dan de slingers die voor je opgehangen zijn zelf opruimen?

Als een collega op je verjaardag het kantoor voor je versiert. Wie moet dan de slingers na de verjaardag opruimen? De "ophanger" of de "jarige"?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

in principe ruim je je eigen gemaakte rommel op. Je hebt er namelijk niet om gevraagd. Het is leuk dat ze het voor je doen en aardig dat ze aan je denken, dat je het zelf op moet ruimen is dan meteen weer een tegenvaller. Dat moet niet de bedoeling zijn van de verassing.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helemaal mee eens.

Andere antwoorden (2)

Het lijkt me meest logisch dat je het ''Samen'' weer opruimt. Want samen uit samen thuis niet waar? :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar is geen moeten aan, dat is niet verplicht, of wettelijk bepaald, ik zou zeggen, wie de troep maakt, moet het ook opruimen, maar nogmaals als niemand het doet, wordt het ook niet opgeruimd, dus als de slingerhanger het niet doet, zal de slingerontvanger het kunnen doen.