Hoe heet die groep racisten met witte hoeden?

Het klinkt misschien een beetje respectloos maar ik heb geen idee hoe ze heten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Amadea
11 jaar geleden
Het is ook respectloos om deze vraag in de rubriek Religie te plaatsen. Wat daar heeft het niets mee te maken!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die groep racisten hoef je niet respectvol te behandelen.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
+ voor Noa als dat kon, wilde hetzelfde zeggen. Maar dat heb jij al gedaan. Trouwens, wie neemt die groep beddelakens nou serieus? Verkleedfeestje, dat deed ik vroeger ook...boeoeoeoe ben een spook.

Het beste antwoord

K.K.K. Ku Klux Klan

Toegevoegd na 23 seconden:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ku_Klux_Klan

Toegevoegd na 1 minuut:
https://www.google.nl/search?q=ku+klux+klan+wiki&hl=nl&prmd=imvns&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=YOA_UOTBHea10QXEtoHoDA&ved=0CAoQ_AUoAQ&biw=1280&bih=620
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord!

Andere antwoorden (2)

bedoel je de KKK ?
ku klux klan ?
11 jaar geleden
Dat zijn de Klu Klux Klan.