Is bekend in wat voor hoedanigheid de opname van Michelle Martin in het klooster gebeurt?

Verblijft zij daar om eventueel in de toekomst ook echt in te treden of is zij daar alleen als gast?

Is bekend of zij bijvoorbeeld aan alle getijden etc. mee moet doen of woont zij daar alleen en moet maar zien waar ze aan mee wil doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ze verblijft daar nu als gast en ook een beetje om beschermd te worden maar daarvoor wordt het klooster ook een vesting. Er is niet bekend gemaakt wat ze daar verder -moet- doen maar ze mag in ieder geval niet vrij dat klooster verlaten, het is wel de bedoeling dat ze op het terrein blijft. Het is ook niet de bedoeling van haar dat ze non wordt ofzo al is dat altijd mogelijk in de toekomst.

Bron: verschillende artikelen waar weinig informatie in staat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Hè? Ze zit toch nog in de gevangenis en er wordt alleen maar over gesproken dat ze misschien naar een klooster zou kunnen? Het laatste wat ik er over gelezen heb is dat het beoogde klooster zich teruggetrokken heeft in verband met de enorm hoge beveiligingskosten die daarmee samenhangen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, vanmiddag is bekend gemaakt dat ze vrij komt. Mijn eerste zin had moeten zijn: ze verblijft als ze daar komt als gast. Ik bedoelde dat bekend is dat ze daar nu als gast gaat verblijven.
fremar
11 jaar geleden
Ze moet er ook 20 uur per week werken.
Wat ik gelezen heb is dat ze dagelijks 4 uur taken/arbeid zal verrichten. Voor de rest mag ze haar vrije tijd besteden naar eigen keuze.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
is dat arbeid in het klooster of daarbuiten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In het klooster. Tuin wieden,helpen in de keuken, boenen kortom de taken die gebeuren in het klooster en ohja ze wordt geen non.