Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom zijn de DJ's in het glazen huis in hongerstaking?

Natuurlijk weet ik dat ze een actie voeren om geld op te halen voor malaria bestrijding. Maar waarom moeten ze daarbij dan een week lang niet eten? Welk nut heeft dat?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
571

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ha, die Jelle;

Volgens mij is de eerste Glazen Huisactie destijds gevoerd tegen de hongersnood in Darfur en werd besloten uit solidariteit ook niet te eten. Inderdaad aandachtstrekkerij, zoals XiniX zegt, maar dan wel met de juiste intenties.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Alleen voor het eigen egootje, dus voor de publiciteit... Die mannen kicken op publiciteit en hongeren zich uit voor de aandacht...

Het heeft totaal geen nut, zij het dat je aandacht op het persoontje als nuttig beschouwt...

En wat ze ophalen, maakt ook al geen bal uit... Ik bedoel malaria in Groningen, dat gelooft toch geen mens...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha die HansV, zij beginnen met die onzin, dat doe ik niet... En waarom zit jij hier nog?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Xinix heeft wel gelijk. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor, als jij er niet meer bent, dan missen we er een...
Geld ophalen gaat beter als je iets opvallends doet. En er zit ook iets van fakir in: "kijk mij eens afzien, dan kun jij ook best (financieel) afzien".
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De hongerstaking kun je zien als reiniging van het systeem. Dan is het opeens geen hongerstaking maar een poging het lichaam te laten herstellen van teveel van balaststoffen. Bovendien werden ze bijgestaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze willen aandacht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat ze affiniteit willen hebben voor de bevolking waar ze geld voor inzamelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding