als je bijvoorbeeld connecties hebt in noorwegen en dus gezorgd hebt voor een baan, dan is er niets aan de hand, want je hebt een inkomen.

het antwoord is ja, dat kan!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, dat is mogelijk, als je als expat gaat en je dus zeker bent van een inkomen en er voor een huis gezorgd wordt en je geen auto nodig hebt om op je werk te komen en als je verzekering door je werkgever wordt geregeld.

In de praktijk is het bijna onmogelijk, zelfs als je als expat ergens heen gaat kom je voor onverwachte kosten te staan en zul je wat geld nodig hebben om jezelf te kunnen settelen. Emigreren zonder een startkapitaaltje is nooit aan te raden, tenzij je een bijzonder avontuurlijk ingestelde rugzaktoerist bent die totaal geen waarde hecht aan aardse bezittingen.