Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik in de krant terugvinden welke mensen er toegelaten of geweigerd zijn bij de schuldsanering/WSNP ?

Geen idee onder welke categorie dit valt...
Ik heb gehoord dat mensen die geweigerd zijn bij de schuldsanering/WSNP dat dat in de krant komt te staan maar welke krant en welke categorie?
Heb al op internet gezocht maar kan niks vinden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Dit komt niet in een 'gewone' krant maar in de Staatscourant. Volgens mij gaat het niet om de mensen die geweigerd zijn maar juist om de mensen die er gebruik van mogen maken.

"Waarom is publicatie in de Staatscourant en op internet noodzakelijk?
Wanneer u wordt toegelaten tot de Wsnp vind er een hakbijleffect plaats. Alle schulden die op dat moment bestaan vallen onder de Wsnp. De meeste schulden zijn bekend bij de schuldenaar, maar vaak niet allemaal. Door de publicatie kan iedere schuldeiser zelf controleren of één van hun debiteuren is toegelaten tot de Wsnp. Alle schulden die onder de werking van de Wsnp vallen moeten door de schuldeiser op tijd worden ingediend bij de bewindvoerder. Gebeurt dit niet en krijgt de schuldenaar na drie jaar een schone lei, dan kunnen ook deze schuldeisers hun vordering niet meer bij u innen."

Het internetadres waar de 'gepubliceerde namen' te vinden zijn, weet ik niet.
(Lees meer...)
Computoon
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmm ik kom met de internetside en jij met de staatscourant (terwijl ik toch ook echt vroeger dit soort dingen ook in de krant vond?) zullen we de punten maar delen dan ;)
Computoon
13 jaar geleden
Daar moeten ze nog software voor ontwikkelen :-) Misschien komt het wel op de internetsite van de Staatscourant...
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing