Taakstraf gekregen, binnen 2 weken zou ik een brief krijgen dat is al voorbij en nog steeds niks ontvangen, wat kan ik doen?

Ik heb een taakstraf van 15 uur gekregen, tijdens de gesprek hebben we de plek al besproken en is er gezegd dat ik binnen 2 weken een brief zou ontvangen waar de datum en tijd etc op staat. Nu is er al 1 maand over heen en nog steeds niks ontvangen, en ook dat het laatste tijd problemen is met de tnt post ben ik wel een beetje bang. Ik wil actie nemen maar hoe? Is er een nummer waarna ik kan bellen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Waardeloos, die postnl die zo slecht functioneert. Je weet nu niet of de fout bij postnl ligt of bij de verzender van de brieven. Ik denk dat het positief overkomt als je zelf actie onderneemt, en niet afwacht. Probeer ze te bellen, en leg gewoon uit dat je je afvraagt wat er aan de hand is. Heb je tijdens het gesprek geen papieren gekregen waar adressen of telefoonnummers opstaan? Als je een naam hebt van de instantie die het regelt, kun je via internet misschien contactgegevens vinden. En anders kun je via de politie misschien wat wijzer worden.

ga naar het politiebureau en zeg wat er aan de hand is