Locatie B staat voor Barklaan. Dit is dan ook waar het gebouw stond, Barklaan 2 te Delfzijl
Er was ook nog een (verlaten) Locatie R die voor Rijksweg stond.

Volgens de bron die ik heb bijgesloten zijn ze al in 2009 begonnen met de sloop van het gebouw. Ik woon er niet bepaald in de buurt om het te bekijken, maar ik gok dat ze daar inmiddels wel klaar mee zijn.

Toegevoegd na 5 minuten:
Nog even een tweede bron toegevoegd, waarop je op google streetview kan zien dat het daadwerkelijk gesloopt is.
De foto dateert van november 2009.