Hoe komt het koninklijk huis aan 'kindermeisjes'?

Staat er een advertentie in de krant (ik neem aan dat hierbij dan niet aangegeven wordt dat het om de koninklijke kinderen gaat)? Via een bedrijf die bemiddeld tussen babysitters en ouders?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Die worden in het geheim gescout, daar is een geheime organisatie voor die informeert bij kindermeisje-instanties en die worden net als bij GV bij uitnodiging tot moderator gebombardeerd...

Dus je laatste optie klopt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo geheim is het blijkbaar niet ...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uit welke duim heb je dit gezogen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is het je niet opgevallen, DAT ALLES mbt het koninklijk huis geheim is? Dit dus ook...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar gelukkig heb jij een contactpersoon die alles netjes doorgeeft ;--)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad, zo geheim is het nu ook weer niet als jij het al weet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee ze geven van mij alles door, dat is nog veel erger... LOL...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb met je te doen!
Dat werkt via het ons kent ons systeem,maar je moet wel bij de"club"horen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor zover ik weet plaatst het koninklijk huis gewoon personeelsadvertenties in de daarvoor geschikte bladen, vacaturebanken. Vervolgens kan er dan schriftelijk gereageerd worden op een zogenoemde 'brievenbus BV' van het konklijkhuis. Hier komt de AIVD in actie om de sollicitanten te screenen en de familie, vrienden, kennissen, omgeving door te lichten. De overgebleven kandidaat kindermeisjes worden dan op een centrale locatie in het land uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. Hierna volgt een schifting net zoals bij normale sollicitaties, totdat die ene geschikte kandidaat over blijft...

Dat de daarvoor bestemde bemiddelingsbureaus voor 'Au Pairs' eveneens worden ingeschakelt is bijna vanzelfsprekend...