De plaatselijke Dynabyte is een Mycom winkel geworden, kan ik daar nogsteeds 10% korting krijgen op software?

Toegevoegd na 4 minuten:
Met je klantenkaart uiteraard

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee, dat kan niet. Er zou alleen een mogelijkheid kunnen zijn, als Mycom alle Dynabytes had overgenomen. Dan zou b.v. tijdelijk die Dynabytekaart nog geldig kunnen zijn. Het gaat hier niet om een overname, maar gewoon een winkel die vertrekt, en een andere winkel die op die locatie begint.

Zo zul je, als een AH-filiaal stopt, en er een ALDI komt, ook je bonuskaart niet kunnen gebruiken. Om je kaart te blijven gebruiken, en korting te krijgen, moet je dus naar een Dynabyte winkel in de buurt.

http://www.openingstijden.nl/Dynabyte/