Waarom kunnen sommige mensen niet meer feesten zonder drugs?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Sommige mensen willen feesten maar dan ook echt feesten voor hun gevoel en lekker trippen en flippen, kunnen daardoor helemaal uit hun dak gaan met opdwepende muziek. En denk eens aan een houseparty, xtc gebruik. En zo denken ze dat dit heel normaal is en wil je niet zonder. Helaas kan het ook wel eens een andere uitwerking hebben en worden mensen vreselijk agressief.

Nou feesten heeft bij mij helemaal niks met drugs te maken. als je drugs nodig hebt om te feesten,dan hoeft dat feest voor mij niet. zielig dat sommigge dat nodig schijnen te hebben.

Omdat ze 1 verslaafd aan zijn en vooral stoer vinden om drugs te gebruiken, dan denken ze dat ze leuker en gezelliger zijn.

Voor mensen die drugs als feest zien is dat inderdaad zo... En dan kunnen ze ook niet meer zonder feesten... Als het leven zo leeg en angstig is, dan is een joint bijvoorbeeld een uitkomst...

Dat heet verslaafd.

Ik weet niet waar je dat op baseert babyfaced, maar ik ken genoeg mensen - inclusief mijzelf- die helemaal geen drugs nodig hebben om een feestje te kunnen bouwen. Wat zeg ik? Die zelfs zonder drugs nog bèter een feestje kunnen bouwen, waar ze zich de volgende dag òòk nog wat van kunnen herinneren. Maar goed, dat is geen antwoord op jouw vraag, je zei ook 'sommige'. Ik denk dat deze mensen inmiddels al zo ver van de wereld staan in hun drank- en drugsgebruik dat ze gewoon bang zijn voor zichzelf, of om zichzelf te zijn. Jammer genoeg hebben ze niet in de gaten dat ze vaak meer een verschutting oplopen door hun -drugs en drank gerelateerde- gedrag, als wanneer ze gewoon als zichzelf gekomen waren. Ze stellen zich hierzelf meer kwetsbaar op dan dat ze in eerste instantie wilden zijn.

Omdat dat altijd al zo is geweest. Drank is ook drugs, moet je eens kijken hoeveel drank er op feestjes geschonken wordt....

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100