Kom Albert Heijn nog met een EK actie/ mascotte?

2 jaargeleden hadden ze nog beesie. Weet iemand waarmee ze dit jaar komen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vroeg me hetzelfde af... Ze zijn dan wel erg laat
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vast wel.. Even geduld;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hebben ze niet zo'n oranje fluitje nu?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Laten we hopen van niet. Je wordt nu al gek van al die voetbalrotzooi. Brainwashing, niets minder dan dat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/gaat-ah-ek.331546
Amadea
11 jaar geleden
Bij de C1000 hebben ze oranje piepbeestjes.

Het beste antwoord

Nee dus ze komen weer met voetbalplaatjes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wel een actie maar geen masscotte dus

Andere antwoorden (3)

ze gaan zeer waarschijnlijk nog wel een EK-actie houden dit jaar, maar ze houden voorlopig nog geheim wat.
Na grote successen van vorige jaren zullen ze er echt niet zomaar mee ophouden, maar wat het wordt is dus nog niet bekend, dat zie je vanzelf wel op TV, wordt je toch mee doodgegooid dan met die AH reclames (ook al zijn ze leuker dan andere reclames)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Normaliter beginnen ze 2 weken voor het ek met acties
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een mascotte zoals het beesie komt er dit jaar niet.
Vanaf dinsdag krijg je bij besteding van € 10,00 voetbalplaatjes.

Op Facebook lanceert de AH een Mannen tegen VrouwenPool

AH gaat ook los op merchandising zoals "voorspel" artikelen
Het merk Supertrash heeft voor de vrouwen een jurk ontworpen die alleen bij de AH verkrijgbaar is.

http://www.adformatie.nl/nieuws/bericht/ah-zet-in-op-vrouwen-tijdens-het-ek