Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een probleem met mijn gsm abbo dat maar niet word opgelost kan ik testaankoop hierover inlichten? En wat kunnen ze dan voor me doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
585
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beetje lastig voor ons om te beoordelen als je er niet bij zegt wat je probleem is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is nogal een lang verhaal het heeft te maken met dat ik mijn verbruik van mijn gsm niet kan zien en dat al meerdere malen gemeld heb en ben nu een maand verder en er is nog steeds niks veranderd.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je er niet uitkomt met de winkel waar je het product gekocht hebt, (niet altijd laten afschepen naar de telefoonmaatschappij. De winkel die je het product verkocht heeft moet je helpen), kan je contact opnemen met Consuwijzer (http://www.consuwijzer.nl/)
Die kunnen je helpen hoe verder.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Het gaat hier om een GSM-abonnement. Hierbij gaat het niet om een consumentenkoop, maar om een overeenkomst tussen de mobiele telefoonaanbieder en de klant. De winkel is slechts tussenpersoon en kan dus niet aangesproken worden op een eventuele wanprestatie van de telefoonaanbieder.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding