Op de kermis!

"Conclusie: een kermis is veilig alhoewel er wel meer ongelukken gebeuren op de kermis dan in een attractiepark!"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Op de kermis, daar komen meer mensen met een gemiddeld lager iq...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik denk op de kermis omdat daar veel meer mensen per keer komen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je wel eens staan tellen bij de efteling? Dus tellen hoevaak de pyton rond gaat op een dagje, of zo'n ding wat op de kermis staat? Ik wil wedden dat die bij de efteling vaker gaat op een dag.
Ik denk op de kermis. In een attractiepark maken attracties wel heel veel rondjes, maar op kermissen worden de attracties steeds weer opnieuw afgebroken en opgebouwd. Daardoor is er (denk ik) meer kans op een foutje en bovendien slijten de constructiepunten harder.