Zijn morgenochtend de winkels geopend i.v.m. koninginnedag?

Toegevoegd na 34 minuten:
Zoals de kledingwinkels en andere winkels in de stad.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja. Waarschijnlijk niet allemaal, maar bv. onze Albert Heijn is van 8 tot 17 uur geopend.
Je kunt het beste even op de website van je supermarkt kijken om te kijken of ze open zijn.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als ik even snel kijk bij de openingstijden van verschillende Albert Heijn-filialen, hebben ze allemaal andere openingstijden.
De ene is open van 8-20 (zoals normaal), de andere van 8-12 en weer een andere van 8-17.
Ik denk dat ze mochten kiezen :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De meeste winkels hebben aangepaste openingstijden of zijn helemaal gesloten. Ik zou er niet vanuit gaan dat kleding winkels de gehele dag open zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kunt kijken op de c1000 hing een brief met: van 8.00 tot 13.00
ik denk dat de meeste aangepast tijden hebben en misschien kun je op sites kijken maar waarschijnlijk is er wel iets open =)