Worden er post/pakketten verzorgd op koninginnedag? (TNT of overige bezorgdiensten)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.2K

Het beste antwoord

op koninginnedag dus niet.

Rond de feest- en gedenkdagen in het voorjaar streven wij er natuurlijk naar dat uw post op tijd wordt bezorgd. U kunt ons daarbij helpen door uw post tijdig aan te bieden bij een Postkantoor, Business Point of business-balie. Houdt u rekening met onderstaande wijzigingen in ons bezorgschema.

Let op: de volgende dagen zijn onze vestigingen gesloten:
■maandag 9 april (2e paasdag)
■maandag 30 april (Koninginnedag)
■donderdag 17 mei (Hemelvaartsdag)
■maandag 28 mei (2e pinksterdag)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Neen. Wel is het mogelijk dat leveranciers (Bv DPD) uit andere landen voor de deur staan om pakketjes af te leveren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, ik heb een vrije dag aanstaande maandag als postbode!