Is er een site waarop stellingen worden geplaatst en dat je ook over die stellingen kan discussiëren?

Een site bedoel ik, met deze 2 kenmerken:
- random stellingen (over de actualiteiten preferably)
- je kunt over die stellingen discussiëren, als je bijv een account aanmaakt

En dan bedoel ik niet FOK, maar iets serieuzer graag. Waar je iets van kan leren, en zo je mening kan versterken.

Alvast bedankt,
J.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Misschien is http://debatop2.ncrv.nl/ iets voor jou. op het forum kan je discusseren over stellingen die die week aan bod zijn gekomen in het programma en er is ook een livestream met een chat, waar je tijdens afleveringen kan discusseren
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanks, bedankt voor je antwoord! Ik kijk ff, op het eerste gezicht lijkt 't me wel interessant.
Op wuz.nl kun je ook je ei kwijt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stand.nl op radio 1 kan je ook reageren op actuele stellingen.