creatief schrijven waar of hoe kan ik het beste leren?

Hallo lieve mensen, ik vind mijn manier van schrijven nog al bagger. ik weet niet hoe ik mijn schrijfwijze moet veranderen. is er een boek of een site waar ik bijvoorbeeld kan leren hoe je creatief kan schrijven. Geen dure cursussen aub, het liefst gratis ;-)

groetjes

Sabrine

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

investeren is een goede zaak als je echt wat wil. de tips op deze site kunnen je op weg helpen.

www.schrijvenonline.org

veder is het vooral oefening