Is er een manier om er achter te komen of er iemand bestaat die dezelfde voornaam en achternaam heeft als die van jezelf?

Mijn eigen naam is bijvoorbeeld Laurens Maasland, ik heb het idee dat ik de enige ben met die combinatie, maar hoe weet je dit zeker?

Toegevoegd na 2 uur:
Ps: zoeken op Google en social media heb ik uiteraard al gedaan, alleen resultaten over mijzelf.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk eens bij wie o wie op internet
capthavoc
12 jaar geleden
sowieso even googlen op je naam levert al veel op
capthavoc
12 jaar geleden
Het is al duidelijk dat je van kaper vissen houdt ;)
maar ik kijk liever naar miss maasland ;)
Pieter2011
12 jaar geleden
Hier zitten vast wel een paar naamgenoten tussen:
http://pipl.com/search/?q=Laurens+Maasland&l=&sloc=&in=5

Het beste antwoord

De makkelijkste manier is je naam op google opzoeken. zet je naam wel tussen aanhalings tekens. Dan zoekt hij in die combinatie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Misschien kun je het intikken op Google of op een andere zoekmachine.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ dat was het eerste waar ook ik aan dacht ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet je wel je naam tussen aanhalingstekens zetten. Dan zoekt hij precies naar die naam. Anders krijg je iedereen met je voornaam, en iedereen met je achternaam. Dus in het geval van de vraagsteller:
https://www.google.nl/search?q=%22Laurens+Maasland%22
Zoek het op bij facebook/hyves.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar zijn hele handige sites voor bijv:

www.wiezoekje.nl
www.wieowie.nl

Als je Facebook/Hyves hebt, typ dan ook je eigen naam eens in in de zoekfunctie!