Hoeveel namen kan je een kind geven?

Als een kind bv 15 namen krijgt wordt dit dan goedgekeurd? En hoe past dat en in een paspoort?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
DE ouders kunnen dit wel apart vinden en het zal allemaal genoteerd worden.Maar heeft de ouder er ook aangedacht
dat het kind zijn hele leven verder, moet doen met al die namen.JanPieterklaasCornelisFrederikFransGerritJacobusTeun.... enz van den Namen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een kind kun je zoveel namen geven als je wilt en het wordt ook goedgekeurd ,het past altijd in een paspoort.

Antwoorden (2)

Met betrekking tot het aantal te geven namen kent de wet geen beperkingen. Een extreem aantal namen zou in het uiterste geval nog geweigerd kunnen worden door de naamgeving als ongepast te kwalificeren.

http://www.naamkunde.net/?page_id=152

Toegevoegd na 15 uur:
En nee, dit zal niet passen op een paspoort, waarschijnlijk nemen ze dan de eerste zoveel, of alleen de voorletters.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zoveel als je wilt,het past altijd in een paspoort!