Per ongeluk heb ik iets belangrijks achtergelaten in een tas die ik in een plaatselijke textielcontainerbak heb gegooid. Hoe krijg ik het terug?

Het betreft een textielcontainerbak waarop het adres www.reshare.nl staat vermeld. Ik kan nergens vinden wanneer de bak wordt leeggemaakt of hoe vaak de bak wordt geleegd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik denk dat je het beste even kunt bellen met de plaatselijke vestiging van het Leger des Heils - zij zijn 'eigenaar' van de inhoud van de containers.

Ze kunnen je ongetwijfeld vertellen hoe je dit aan kunt pakken - wellicht hoef je niet eens te wachten tot de volgende leging, maar zijn ze zo vriendelijk om met je te gaan kijken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als ik jou was zou ik op de site kijken of je een telefoon nr kan vinden en zo snel mogelijk contact op nemen en vragen wat de tijden zijn van het ophalen van de containers.

Ik hoop dat je je tas terug vind!