Welk land is het sterkste op oorlogsgebied van de wereld?

een persoon beweerde dat China en de VS het sterkst zijn, meerdere miljoenen soldaten, kernwapens enz.. maar heeft Israel niet de beste commando troepen?
Ik hoop dat iemand mij een overzicht kan geven van sterkste landen van de wereld op oorlogsgebied en welk land de best getrainde commando's of soldaten heeft.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

http://www.alletop10lijstjes.nl/10-sterkste-legers/ Is dit wat je zoekt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet bepaald een wetenschappelijk of objectief lijstje...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals Noord-Korea op het lijstje... M.i. overschat. Dat je 7 miljoen soldaten in kan zetten, zegt niet zoveel. Je moet meer kijken naar moderne techniek. Daar heeft Noord-Korea niet zoveel van.

Andere antwoorden (1)

Zwitserland, dit land heeft al ruim anderhalve eeuw geen slag verloren of een bezetting moeten verduren.
De bewapening bestaat vooral uit Zwitserse banken.