Welke voorspellingen van de Maya's zijn uitgekomen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je toevallig een volledig overzicht van welke ze allemaal gemaakt zouden hebben? Dan kunnen we eens gaan kijken. Anders is het natuurlijk puur speculatie.

Het beste antwoord

Ze hebben niets voorspelt, ook niet het einde van de wereld in 2021.
Hun jaartelling eindigde daar. Net zo als het nummertje dat je trekt bij de dokter. Op een gegeven moment ben je bij 1000 en dat moet er een nieuwe rol in die weer begint bij 1. Ik denk ook dat wij in 9999 niet naar 10000 zullen overgaan. Lijkt mij een groot probleem.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Alle voorspellingen komen uit... Als de wereld maar genoeg tijd krijgt om ze te verwezenlijken...

Ze hebben de omslag van het ik-tijdperk naar het wij-tijdperk voorspeld en dat is nu aan het gebeuren...

Dus we hebben nog tijd...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de voorspelling dat de dag begint als morgen de zon weer opkomt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik 1000 dingen voorspel, komen er vast wel dingen uit!
Dus ook voorspellingen van de Maya's komen weleens uit!